Ir aš vėl įsimyliu

   Skvarbus žvilgnis žiūrėjo tiesiai į mane. Nenutrūkstamai. Ilgai. Nežinau, galbūt tai buvo savotiškos hipnozės būsena, bet tos dvi gilios akys buvo įsmeigtos į mane. Žiūrėjau ir aš. Bet neištverdavau. Buvau per silpna.


   Miklūs pirštai lakstė klavietūra aukštyn ir žemyn. Nepailstamai. Tobulai. Kartais galėjau pamanyti, kad jie juda greičiau už šviesą. Visada mėgau žiūrėti į grojančius žmones. Bet tąkart... Tai buvo kažkas magiško. Bandžiau skambinti ir aš. Tik pirštai nebuvo tokie miklūs. Ir klavišai taip lengvai nepasidavė mano įtakai.

   O garsai! Tie nuostabūs garsai, susirišantys į nenutrūkstamą muziką. Traukiau juos į plaučius, kol, rodos, galėjau sprogti. Jie liejosi, liejosi... neturėjo nei pradžios, nei pabaigos. Maniškė muzika pasibaigdavo net neprasidėjusi, neskambėjo taip, kaip ten. Kaip iš tų pirštų.

   Ir kodėl aš taip myliu muziką. Kodėl dievinu tuos, kurie ją skleidžia (neturiu omeny marozų, leidžiančių rusišką popsą per pigią kolonėlę). Vis dar nesuprantu, kodėl žaviuosi tokiais... Keistuoliais. Keistuolėmis. Kodėl jie geresni. Šiltesni ir labiau... mano. Kodėl muzika keičia žmones. Ir kaip muzika, tokia menka, valdo pasaulį?

   Ir taip, aš vėl įsimylėjau. Muziką.

2 komentarai:

321

   320. Tiek įrašų čia sutilpo per 3 metus. Tiek minčių, tiek jausmų. Tik galybė eilučių. Galybė manęs. Per daug? Galbūt. Bet ne. Būtent tie...