Tik muzika ir veiksmas

http://youtu.be/eLaNBbKJPfw

Daugelis šią dainą įvardija kaip "liūdna". Taip, galbūt ji tokia ir yra. Tačiau šįvakar man ji tiesiog rami. Taip, tik rami ir nė trupučio liūdesio dainoje aš nematau.

Kodėl? Aš ir to savęs klausiu. Kodėl dabar ši daina manęs neliūdina? Kodėl aš per ją beprotiškai šypsausi?

Aš vis ieškau ir ieškau atsakymo į tuos "kodėl". Tačiau randu tik užuomazgas atsakymo, o gal dar vieno klausimo.

Žinau vieną: šįvakar aš beprotiškai laiminga. Laiminga, nes pagaliau gyvenu taip, kaip man patinka. Nes galiu skubėti paskui vėją ir jo nepavyti. Galiu bandyti sustabdyti sekundes, tačiau nepasisekus jas vėl paleisti. Dabar galiu veikti daug, net jei ir nesiseka. Pagaliau vėl sulaukiau to momento, kai galiu nesirūpinti kitais ir būti savim, nes visas negatyvas tampa nesvarbus. Dabar aš laiminga, nes viskas išknyko, liko tik du dalykai - veiksmas ir muzika. Du mano mylimiausi dalykai.

Kartais taip gera žinoti, jog nuveikei daug. Žinoti ir šypsotis.

Ir tik trys žodžiai skamba galvoje: "Nothing really matters, nothing really matters, nothing..."


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

321

   320. Tiek įrašų čia sutilpo per 3 metus. Tiek minčių, tiek jausmų. Tik galybė eilučių. Galybė manęs. Per daug? Galbūt. Bet ne. Būtent tie...