Valentino blevyzgos

Parduotuvėje skaniausiems saldainiams akcija, o tu neturi pinigų jiems nusipirkti.

Šiandien Šv. Valentino diena, o tu net neturi su kuo normaliai pakalbėti (išskyrus vienintelę Gustavą (ne, čia aš nesuklydau))

Namuose tikras pragaras - visi rėkia, pyksta, o tau eiti nėra kur.

Atostogos, o tu neturi ką veikti. Filmai.in teturi pusę taško, knygos perskaitytos ir nenuneštos bibliotekon, o piešti brūkšniukus nusibodo.

Neištvėręs pradedi galvoti visokias nesąmones, pavyzdžiui:
"Kas bus pirmas, kuris man sakys "Aš tave myliu"?"
"Koks bus pirmas bučinys?"
"Kažin, kiek saldainių jau nupirkta?"
"Ar yra kokia tikimybė, kad per penkias minutes gausiu pinigų?"
"Koks bus mano sūnaus/dukros vardas?"
"Kiek saldainių gaučiau, jei vietoj pinigų duočiau pardavėjom tris nedidelius bananus?"
"O jeigu eičiau į parduotuvę ir taip random ant kelio 10€ rasčiau?"
"O kas nors dar gali išgelbėti vakarą?"
"Kelerių metų mirsiu?"
"Koks bus gegužės mėnuo?"
"Kuom susiijusi bulvė su bananu?"
"Ar trys bananai atstotų puskilogramį "Miglės" saldainių?"
"O koks bus pirmas pasimatymas?"
"Kaip aš atrodysiu, kai man bus 32 metai?"

Žodžiu, esmę supratot. O kaip Jums praėjo Valentinas? (Prašau, papasakokit kažką gražaus, kad pavydėti galėčiau...)


4 komentarai:

  1. Patiko šits, labai! :D

    O mano Valentynkė su daug nesąmonių praėjo...:D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Džiaugiuosi, kad patiko, o apie Valentiną labai laukiu platesnio aprašymo! (Aišku, jei nėra per daug asmeniška, chi chi)

      Panaikinti
  2. Fainas įrašas ! :) taip smagiai susiskaitė :) Bet būk gers žmogus, išmok rašyti mano vardą teisingai!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jei būčiau elitas, sakyčiau "išmokyk".
      Jei būčiau geras žmogus, tuoj pat pataisyčiau.
      Tačiau esu Rugilė, o "rugiu gimęs normaliu netapsi" :))

      Panaikinti

321

   320. Tiek įrašų čia sutilpo per 3 metus. Tiek minčių, tiek jausmų. Tik galybė eilučių. Galybė manęs. Per daug? Galbūt. Bet ne. Būtent tie...