Juokiuos iš nieko

■ Šiemet tam tikro tipo gyvūnams ruja ankstyva. Bent jau man taip pasivaideno.

□ O jei, tarkim, dirbu medike, ir taip per mane miršta koks žmogus? Graužčiaus visą gyvenimą.

■ *Juokiasi*

□ Ne nu, nu bet kaip taip įmanoma. Nu vapše durnizmas kažkoks.

■ Jei iki ryto nenustos lyti, tai, logiškai pamąsčius, aš vėl nueisiu į mokyklą šlapia.

□ - Kode aš krizenu iš savo piršto.
   - Nes jie juokingi :D mano irgi tokie :D

■ Kodėl ji didesnį spuogą šaukia bybys.

□ *Juokiasi*

■ *Prunkščia*

□ Ryt bus matematika. Pala, ne visiem. Ok.

■ Jei tinkamą vietą užtušuosi bananu, atrodys, jog neužtušinta, ar kaip čia gaunas?

□ Kaip man reiks į akis pažėt, ką? Nu kaip reiks? O jei nežėčiau? Pala, o jei reiks, ir negaliu į akis, tada kur?

■ *Juokiasi*

□ Pala, reik pasijuokt, kad mano presas didesnis būtų. Aj, ne, nereikia. Nors reikia.

■ Aš bijau tą nuotrauką atidaryt. Jei ten pyžama?

□ *Gaudo orą*

■ Kas per biesas, kuo toliau į naktį, tuo juokingiau viskas atrodo...

□ *Prunkščia, juokias, spjaudos į visas puses*

■ Mirsiu. Neištversiu iki ryto. Niekaip. Nu niekaip.

□ *Vėl juokiasi*

Čia buvo niekas jums, o juokas man. Ir dar kažkam. Buvo. Yra. Esmė, kad viskas juokinga, o kaltas raudonas. Pala, raudonas?

3 komentarai:

  1. Ar jums skauda širdi? Nenusiminkite, tegul Dr.Ogala padeda jums susigražinti savo buvusiji “, jis iš tikruju yra tikras ir sažiningas meiles burtu ratukas, jis sugražino mano vyra. Aš esu Tracy Mattingly iš vieningos valstybes, aš labai džiaugiuosi, kad mano vyras grižo po to, kai paliko mane del kitos moters. Mano vyras turejo romana su bendradarbiu, ir aš taip myliu savo vyra, bet jis mane apgaudinejo su savo bendradarbiu, ir ši mergina, manau, mano vyrui naudojo raganas ar juodaja magija, kad jis manes nekestu ir tai buvo toks kritiškas ir neprašomas, aš verkiu visa diena ir nakti, kad Dievas atsiustu man pagalbininka, kuris gražintu mano vyra! Buvau tikrai nusiminusi ir man reikejo pagalbos, todel ieškojau pagalbos internete ir aptikau svetaine, kurioje buvo pasiulyta, kad dr. Ogala gali padeti greitai susigražinti buvusi vaikina. Taigi, pajutau, kad tureciau ji išbandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasake, ka man daryti, o aš tai padariau, tada jis man padare meiles burta. Po 16 valandu mano vyras tikrai man paskambino ir pasake, kad manes taip ilgisi, o Dieve! Aš buvau tokia laiminga, o šiandien aš vel džiaugiuosi savo vyru ir mes džiaugsmingai gyvename kartu, ir aš dekoju galingam burtu ratukui Dr.Ogala, jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija cia. jei esate cia ir jusu mylimasis jus atsisako, arba jei jusu vyras persikele pas kita moteri, daugiau neverkite, susisiekite su juo pagalbos dabar. Štai jo kontaktas. Siuskite el. laiška šiuo adresu: drogalad02 @ gmail. „com“ arba „Call / Whats-app“: +2347049668119.

    AtsakytiPanaikinti

321

   320. Tiek įrašų čia sutilpo per 3 metus. Tiek minčių, tiek jausmų. Tik galybė eilučių. Galybė manęs. Per daug? Galbūt. Bet ne. Būtent tie...