Juokiuos iš nieko

■ Šiemet tam tikro tipo gyvūnams ruja ankstyva. Bent jau man taip pasivaideno.

□ O jei, tarkim, dirbu medike, ir taip per mane miršta koks žmogus? Graužčiaus visą gyvenimą.

■ *Juokiasi*

□ Ne nu, nu bet kaip taip įmanoma. Nu vapše durnizmas kažkoks.

■ Jei iki ryto nenustos lyti, tai, logiškai pamąsčius, aš vėl nueisiu į mokyklą šlapia.

□ - Kode aš krizenu iš savo piršto.
   - Nes jie juokingi :D mano irgi tokie :D

■ Kodėl ji didesnį spuogą šaukia bybys.

□ *Juokiasi*

■ *Prunkščia*

□ Ryt bus matematika. Pala, ne visiem. Ok.

■ Jei tinkamą vietą užtušuosi bananu, atrodys, jog neužtušinta, ar kaip čia gaunas?

□ Kaip man reiks į akis pažėt, ką? Nu kaip reiks? O jei nežėčiau? Pala, o jei reiks, ir negaliu į akis, tada kur?

■ *Juokiasi*

□ Pala, reik pasijuokt, kad mano presas didesnis būtų. Aj, ne, nereikia. Nors reikia.

■ Aš bijau tą nuotrauką atidaryt. Jei ten pyžama?

□ *Gaudo orą*

■ Kas per biesas, kuo toliau į naktį, tuo juokingiau viskas atrodo...

□ *Prunkščia, juokias, spjaudos į visas puses*

■ Mirsiu. Neištversiu iki ryto. Niekaip. Nu niekaip.

□ *Vėl juokiasi*

Čia buvo niekas jums, o juokas man. Ir dar kažkam. Buvo. Yra. Esmė, kad viskas juokinga, o kaltas raudonas. Pala, raudonas?

2 komentarai:

321

   320. Tiek įrašų čia sutilpo per 3 metus. Tiek minčių, tiek jausmų. Tik galybė eilučių. Galybė manęs. Per daug? Galbūt. Bet ne. Būtent tie...