Šnai - aš vėl plaukiu

Neįtikėtina, kaip viskas gali netikėtai pasikeisti. Eini sau ramiausiai gatve ar atsipalaidavusi sėdi autobuse, planuoji savo rytdieną... Šnai - vienas skambutis, planai katastrofiškai pasikeičia. Šnai - viena žinutė ir vėl viskas gali grįžti į vėžes. Tik šnai atsitiktinis susidūrimas su stulpu ir galbūt tavo gyvenimas negrįžtamai pasikeis. Neįtikėtina, kaip nuo mūsų mažai priklauso. Neįtikėtina, kiek daug galėtume nulemti, jei tik panorėtume. Deja (o gal derėtų sakyti ,,ačiū Dievui"), mes retai norime kažką nuspręsti ir galbūt per dažnai pasiduodame atsitiktinumams. O galbūt klystu?

Šiandien kaip tik taip buvo. Šnai - vienas skambutis. Šnai - mano viso mėnesio planai kol kas griūva. O gal atsitiesia ir užsipildo? Nežinau. Atrodo, galėčiau pati nulemti, ar ilsėtis, ar veikti. Tačiau pasiduodu srovei - kur neša, ten plaukiu. Sako, taip plaukia tik šiukšlės. Tačiau gerai pagalvojus... Kažkada šiukšlė buvo vertinga, kažkada ją perdirbs.

Gerai, svaigstu. Man liūdna. Vėl. Tikiuos, kad šlakelis (chach, švelniai pasakyta) užimtumo prajudins mano mintis, jausmus ir pačią mane. Įprastai tai padėdavo.

O kol kas... plauksiu. Pasroviui, ned taip plaukdama mažiau pavargstu. Plaukius, kaip mėgstu. Vėl.

2 komentarai:

  1. Labai meniškai parašyta...:)
    Jei gali užsuk ir pas mane: karsta-bulviu-kose.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti

321

   320. Tiek įrašų čia sutilpo per 3 metus. Tiek minčių, tiek jausmų. Tik galybė eilučių. Galybė manęs. Per daug? Galbūt. Bet ne. Būtent tie...