:DDDDDDDDDDDDDDD

Tas jausmas, kai per daug debiliškai juokiesi savo tamsiame kambaryje. Juokiesi, negali sustoti. Tas vietas, kur turėtų būti toks dalykas kaip presas, nežmoniškai skauda. Keista, bet tas skausmas patinka. O kur nepatiks, kai juokiesi iš...

...iš išvaizdaus, bet bendravime visai įgūdžių neturinčio vaikino, kuris bando pakabinti tavo draugę. Tas berniokas, kiek žinau ir kiek pats yra sakęs simpatizavo tik toms, kurios pačios ant kaklo kariasi, o dabar įsigeidė per daug nepasiekiamos.

O draugė visus jo perliukus siunčia man (ne visus, ot py py dama jin yra. Aš taip dar labiau juoktis norėčiau...).

Su mielu noru čia visus jo šedevrus išrašyčiau, bet gerbiu draugės ir jo (cha) privatumą. Bet oi, nebegaliu, pilvas į aštuonias dalis jau plyšta. Taip nusišnekėti net aš nesugebėčiau. Nu velnias, tikrai jis kažkoks dalbajobas, nors ir primeta bala žina kokį aukštuomenės ponaitį...

Gal kas turit man ir draugei tablečių nuo juoko,  jam - nuo "nemoku kabint merginų" sindromo? Pirkčiau visas tas tabletes ir su mielu noru jam pakiščiau. Rimtai aš.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

321

   320. Tiek įrašų čia sutilpo per 3 metus. Tiek minčių, tiek jausmų. Tik galybė eilučių. Galybė manęs. Per daug? Galbūt. Bet ne. Būtent tie...