Kai "Comenius" startuoja

Aha, su užsieniečiais bendrauti yra gerai. Nesupratai - pasakei "Can you reapeat (taip rašosi?) it?", pasakė kitaip ir viskas aišku. Nežinai ką atsakyt? Pamikčioji, pa-aaa-ini, surezgi kažką, ir vsio. Anglų žinias pagilini, o jei nepagerini, tai bent sužinai, kiek moki.

Šią savaitę mūsų mokykloje vyksta "Comenius" projektas. Privažiavo visokių turkų, lenkų, ir belgų... Turkai anglų nemoka, iš lenkų tik viena mergička faina, o kiti kažkokie velnio garbintojai (nešioja apverstus kryžius), na, o belgai labai malonūs, tik tiek, kad moksleiviam Lietuva ne prie širdies kažko...

Žodžiu, važiavom su tais kitataučiais iki gretimo kaimo, po muziejų pavaikščiojom, iki kavinės, kur žirgynas yra, o paskui vėl atgal į mokyklą. Nieko gero ten, apart to, kad susipažinom su atvykėliais.
O mokykloje laukė mergvakaris. Ne, ne tas šiuoliaikinis su pempelių tortais ir panašiai, o lietuviškas, tradicinis.

Atrodėm achujienai. Aš - krūčiausia. Katra esu nuotraukoj net nežadu sakyt, ir taip aišku (veidus uždengiau saugodama asmenines teises, ar ką ten tokį). Jo, visi (tarp jų ir aš) vadinom mane karvių melžėja. Akurat tas apibūdinimas.
Pavaidinom, parodėm kas ten vyksta, o paskui valgėm. Daug šumuštinukų, sūriukų ir panašių plauko dalykėlių. Priaugom kilogramų, reik juos numest. Vo tada tai šokom. Ne, ne kaip paprastam diskane, o tikrus liaudies šokius. Iš pradžių visi bambėjo, kad šokt reikės, bet paskui taip įsivažiavo, kad nu. Nieks nekviečia į ratą šokt? Pati įlendi. Nei vienas berniokėlis nevadina patrypčiot? Susirandi laisvą klasiokę, ir varai. Žiauriai linksma buvo. Šokt nemokam, belekaip varinėjam, bet smagu užtat. Pačios sau fainos, kitaip tariant. Buvau vienu metu tapus etatine vandens nešėja, kai visi ištroškę, o aš mamulė nešioju gert vaikam. Jo, smagu.

Bet žinot, kas geriausia buvo? Šiandien ne vien aš raudona buvau, o daugiau nei pusė salės. Toks nerealus jausmas, kai nors kartą prie minios pritampi...

Kojas skauda, pilvą skauda (kuncė buvo...), galvą irgi, bet nors širdies ne. Ryt vestuvės, dar smagiau bus. Greičiau tas rytojus...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

321

   320. Tiek įrašų čia sutilpo per 3 metus. Tiek minčių, tiek jausmų. Tik galybė eilučių. Galybė manęs. Per daug? Galbūt. Bet ne. Būtent tie...