Dabar viskas gerai. Pakankamai gerai. Kol ant pečių Ramybė, o rankose Svajonė ir Viltis, turi būti gerai. Privalo.

Jaučiu, kad ateinantys metai bus kitokie. Tiesiog jaučiu. Ir bijau. Jei šie buvo patys geriausi per visą mano gyvenimą, tai kokie bus sekantys? Blogiausi? Ne, jie nebus tokie. Tas statusas jau užimtas. Geresni už 2014? Naivu tuom tikėti. Geresnių metų sunku rasti. O kas, jei..? Ne, jie tokie nebus. O gal?
Visiškai susipainiojau. Nuojauta kužda, kad kažkas bus kitaip. Bet... Kas? Kas gali pasikeisti? Gal žmonės, esantys aplink mane? Gal mano požiūris į gyvenimą? O gal... Gal tiesiog pati aš neatpažįstamai pasikeisiu?
Tiek to. Bus matyt. Tačiau... Permainų nenoriu. Bent jau ne dabar.

Ramybė vėl apgaubė mane. Ir miegas. Dabar jau tikrai gerai. Geriausias momentas per visą šiandieną.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

321

   320. Tiek įrašų čia sutilpo per 3 metus. Tiek minčių, tiek jausmų. Tik galybė eilučių. Galybė manęs. Per daug? Galbūt. Bet ne. Būtent tie...