Kas aš?

Šįvakar skaičiau daug tinklaraščių. "Dieve, kokia aš bloga", pagalvojau. "Lendu į kitų galvas". Net jei ne tiesiogine prasme.

Skaičiau ir stebėjausi kitų iškalbingumu, žodyno turtingumu ir apskritai talentu dėstyti mintis. Dauguma rašančių (čia nekalbu apie naftos reklamas dirbančius) tiesiog gimę šiam reikalui. Trečdalis savo ateitį suriš su specialybę, kurioje reikės daug rašyti. Pavyzdžiui, žurnalistika. Jų gyvenimas panašiai suplanuotas.

Kaip ir daugelio kitų.

Daug bendraamžių jau įsivaizduoja save vienoje ar kitoje vietoje. Jie daugmaž žino, ką norės dirbti visą likusį gyvenimą.

O aš?

Kas būsiu aš?

Nesu talentinga rašytoja. Tinklaraštį rašau tik savo mintims išlieti ir... Ir todėl, nes man tai patinka. Nesu labai iškalbinga. Nevartoju daugybės metaforų ar šiaip įmantrių žodžių. Rašymas man tik hobis.

Lygiai taip pat, kad ir grojimas.

Skambinimas fortepijonu ar akordeono tampynas - didelė manojo gyvenimo dalis. Grojant jaučiuosi lyg būčiau kitam pasauly, lyg mane suptų neaprėpiami ir neišsemiami vandenynai. Grojant liekame dviese - aš ir mano muzika. Tačiau kad ir koks nuostabus jausmas tai būtų, neįsivaizduoju savęs kokia fortepijono mokytoja ar šiaip garsia pianiste (o, čia tai pasakiau. Lyg man talento tam pakaktų). Vėlgi - grojimas liks tik hobis.

Tai kas aš būsiu? Ką aš sugebu?

Tarkim, man patinka bendrauti su žmonėmis. Patinka kažkam padėti, turiu gerą atmintį. Galėčiau dirbti darbą, kuriam reikia daug žinių - žinau, išmokčiau.

Tačiau... Kas iš to? Tai niekuo neparodo. Kas aš būsiu? Pedagogė? Medikė? Verslininkė? Valytoja? O gal tiesiog nusivylusi namų šeimininkė?

Kas aš, po velnių?

Į kurią pusę man sukti savo galvą ar bent ranką?

Vis dar tikiuos, kad per ateinančius du metus nušvis protas ir bent dešimtos klasės pabaigoje maždaug žinosiu, kuo būsiu.

Bet viltis durnių motina, ar ne?

Ką gi. Eilinį kartą pradėjau kojomis, o baigiau galva. Kokia aš pastovi asmenybė.


2 komentarai:

  1. Ech, aš irgi taip jaučiuosi. Tik tiek, kad man ant nosies jau tupi dešimtos klasės pabaiga su savo egzaminais. Nors man tuo pačiu ir ramu... Žinau, kad gyvenimas visada sugalvoja kažką netikėto, pasuka žmogų ta linkme, kuria jam skirta eiti, tad viskas bus gerai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Manau, daugelis tokių "nežiniukų" gyvena su ta mintim, jog viskas atsitiks savaime. Neišimtis aš, ar, kaip pati sakei - Tu...
      Bet žinojimas duoda daugiau pasitikėjimo, ar ne?

      Panaikinti

321

   320. Tiek įrašų čia sutilpo per 3 metus. Tiek minčių, tiek jausmų. Tik galybė eilučių. Galybė manęs. Per daug? Galbūt. Bet ne. Būtent tie...